Skolen vår

Skolen vår

fredag 21. november 2014

Å studere...

Ja, nå er vi i gang. Har skjønt det slik at vi skal reflektere litt om hvordan det går her på bloggene våre. Jeg har hatt ambisjoner om å få sett forelesningene mens jeg er på jobb, men foreløpig har det vært med lite hell. Det blir litt for mye forstyrrelser til at jeg får konsentrert meg. Ikke gunstig med altfor mange trykk på pauseknappen. Nå er det siste økt fredag og håpet stiger...
Ellers har jeg lest alle innleggene på Itslearning med stor interesse. Det er inspirerende å se hva andre driver med. Først fikk jeg litt angst for jeg syns alle andre var så kreative og flinke til å få til ting, men jeg har forsåvidt kommet over det, jeg er med for å lære tross alt :)
Håper bare jeg ikke har tatt meg vann over hodet tidsmessig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar